Tőzsde, CFD, Forex kereskedés, oktatás, tanácsadás, vagyonépítés, érdekvédelem. 

Forex Klub

2016. október 24., hétfő 08:53

Forex vélemények

Írta:
  • Betűméret Betűméret csökkentése Betűméret növelése
  • Nyomtatás
  • E-mail
Értékelés:
(6 szavazat)

Most ismerkedsz az online tőzsdézéssel? Tele vagy álmokkal és reményekkel, hogy te majd ebből fogsz nagyon gyorsan meggazdagodni? Akkor olvasd el, hogy mi a véleménye a forexről azoknak, akik már több éve ezzel foglalkoznak!

forex véleményA kezdők azt mondják, hogy negatívan írok. Szerintem, meg realistán írok. Ez nem túl kifizetődő, mert így nem állnak sorban a tanulók az ajtóm előtt, és nem tolonganak a brókerek sem, ha inkább az igazságot írom meg róluk a kamu reklámszöveg helyett. Viszont így tiszta a lelkiismeretem. Nem verek át senkit, és minden gond nélkül a tükörbe tudok nézni reggelente anélkül, hogy szembe kellene köpnöm magam.

Ha pénzre van szükséged, el kell adnod valamit, amire másnak szüksége van, és hajlandó is fizetni érte. Így működik a világ. Ez lehet az időd, a tudásod, valamilyen terméked, vagy a tested, stb. Kinek mije van, és mit vesz be a gyomra. Én jelenleg az eddigi tapasztalatomat és az időmet tudom felajánlani neked. Ha beleteszed az időt te is eljuthatsz ide. A kérdés csak az, hogy hajlandó vagy-e több évet rááldozni? Mennyit ér neked a saját időd, amit a segítségemmel megspórolhatsz? 

A minap Tamás egy remek részletet küldött András Andrea Élet a sz*rban és azon túl című könyvéből. Mintha csak a három napos forex tanfolyamokról írták volna, ahol csupán azt a reményt veszed meg, hogy ez neked is menni fog, könnyen, és gyorsan.

"Nagy dolgokat akarunk és fel vagyunk háborodva, hogy miért nem kapjuk meg azonnal, minden erőfeszítés nélkül. Aztán jön valaki és elmagyarázza, hogy igen, megkaphatod, de ahhoz ezt és ezt kell tenned és kitartóan dolgozni mondjuk 4 éven át. Aztán jön egy másik ember, aki azt mondja, gyere el hozzám 3 napra és már meg is kapod. Az első igazat mond, a második hazudik, de mivel mi lusták vagyunk és félünk a nehézségtől, a kihívástól, illetve azonnali sikert akarunk és türelmetlenek vagyunk, ezért kidobjuk szinte az ablakon a pénzt a jelen példánkban második embernek. A végén pedig dühösen megvonjuk a vállunkat, hogy mi az, hogy nem kaptuk meg azonnal! 
Biztosan ő vert át, de NEM! 
Én vertem át saját magam, mert legbelül tudtam, hogy ő hazudik. Ugyanazt állította, amit én hinni akartam, ő egy volt a bennem lévő illúzióval. ÉN nem akartam látni az igazságot, sem vállalni a felelősséget. Egyszerűbb rámondani valakire, hogy szélhámos, átver, holott én már régen átvertem magam. Amit leírtam az most fáj??? Hadd fájjon, de legalább ébredezel…"

Nem sokkal korábban pedig ezt a facebook postot találtam, amiben a szerző kifejti a véleményét a forexről. Hozzájárult, hogy a neve elhallgatása mellett leközöljem az oldalon.

"Szerintem a lényeg 6 év tapasztalattal:

Én a devizakereskedést egyáltalán nem javasolnám, inkább opciózni (ehhez kell tőke, nem 100.000 amiből gazdag leszel) tanulj meg, vagy határidőzni (ehhez is), de egy biztos: nem ebből lesz prémium autód HA igen, akkor te vagy a 100.000 (vagy 10 millió?)/1 és akkor sem azért lett, mert betartottad a konzervatív money managementet. JA és ha te leszel ez az 1, akkor valsz. nincs szükséged amúgy sem erre a pénzre, mert már megvan mindened :)

Elöljáróban: anyagi biztonság? Lófaszt! Inkább anyagi bizonytalanság :)

Kidobott pénz? Döntse el mindenki maga. Úgy néz ki, miután ***  (kimoderáltam - a szerkesztő) learatták a piacot a semmire, mert én 1 embert nem tudok felmutatni, aki 5 Ft-os pozitív egyenleget felmutatott volna a stratégiáikkal (persze a mai napig nyomatják őket), továbbra is hónapról hónapra mindenki az egyszerű utat akarja választani és más stratégiáján meggazdagodni? Legatyásodni!

Az az ember, aki a legutolsó tanyasi főiskolán szerezte a doktoriját, - mert gondolom írt a fiatal kocák növekedéséről egy szép esszét - és ma már CEO-nak nevezi magát egy 100% átveréssel foglalkozó ??cégnél?? az szerintem ne szakértsen.
1000%-os, éves hozammal kecsegtető stratégia bemutató előadásán 1-2 hozzáértő ember kifigyelte a 78%-os DD-t, mire az emberünk hebegett habogott és gyorsan ellapozott. Miért? Mert ez az egész a tapasztalatlan, gyorsan meggazdagodni vágyó, alacsony jövedelmi helyzetben élő emberekről szól, akikről sok pénzt le akarnak gombolni. Persze nem gond, ha fennakad 1-2 pénzesebb emberke is. (azok max legyintenek, mosolyognak vagy köpnek egyet) De a kis embernek fájni fog az elveszített megtaki. ÉS a baj az, hogy ezek miatt az emberek miatt továbbra is reménykedni fog.

Kb. garantált hogy nullázás lesz a dologból. Nehéz megérteni az emberi pszichot, de ezek az emberek jól kihasználják az tény. És akinek van képe 200.000 Ft-ért tanfolyamot hirdetni, utána napi 10% hozamot ígérni, KONZERVATÍV MONEY MANAGEMENTTEL, 2% DD-vel, annak van bőr a képén. Alapvető közgazdaságtani összefüggés hogy az elvárt magasabb hozam magasabb szórással (kockázattal) jár. Ezt a törvényt csak az arbitrázs írja felül, de azt felejtsük el, ahhoz a piramis alján vagyunk. Ebből következően sem Pintér, sem Várkuti, sem Buffet nem ígérhet neked alacsony kockázattal magas hozamot. Márpedig az első kettő ezt ígéri.

Ahelyett, hogy szépen megtakarítana szerencsétlen magyar, rossz helyre allokálja a pénzét az ilyen átkúrások! miatt. És most már nem egy 20.000 Ft-os expertről beszélünk vagy jópofa stratégiáról.

Robottal akarsz kereskedni? Kurvára nem fog pénzt keresni helyetted! Igenis több órás felügyelet és kiigazítás kell akár napi szinten.
150%-ot hozott a backteszt? És te ezt ezekkel a beállításokkal futtatod? Hülye vagy! Már bocs, de ami a múltban lezajlott trajektória (árfolyamrealizáció) az soha az életben nem fog megtörténni újra. Mákod van, ha hasonló lesz és tudsz belőle lenyesni, de ehhez neked is ott kell lenned fejben és az esélyek ellened szólnak.

Összességében én inkább javasolnék egy jó MLM céget, ahol tényleg fel tudsz valamit építeni (bár ott is át kell kúrnod mindenkit, néhány kivétellel, de legalább nem te vagy az asztal rossz oldalán), javasolnám, hogy tanulj meg egy nyelvet, inkább tedd félre azt a 10x200.000 Ft-ot meg a mellékest amit el fogsz veszíteni és menj ki külföldre. Felesleges felőrölni az idegeidet és hiú reményeket táplálni. Ez egy kegyetlen piac, ahol egyfelől a bróker akar lehúzni, másfelől a szent grál áruló. Harmadik lehúzó maga a piac, negyedik pedig a saját pszichod.

Ebből 1-2 év után kizárhatod a szent grál árulókat, bár még akkor is nagy a csábítás, aztán ha találsz egy jó brókert, aki támogatja a barcelonát, akkor kizárhatod azt is, magadat talán majd kontrollálod 2-4 év múlva, aztán marad a piac. Igazából a legnagyobb lehúzó :)

2-6 év múlva tudsz kezelni szépen mindent és remélhetőleg rájössz, hogy tényleg csak 0,5%-1%-ot tegyél fel pozinként, aztán rájössz, hogy így nem ártana 3-5 milla legalább, hogy keressél is valamit, ha csak nem hazárdírozol. Ha nem hazárdírozol, akkor meg inkább opcióznod kéne.

Aztán rájössz, hogy opcióra is van pár hiperszentgrál kínáló, na meg arra, hogy azért ott már vannak görög betűk is, utána rájössz, hogy ez is pár év mire eljutsz valahova. (feltételezve a 0-t) :)

Persze lehet vitatkozni, azt is tudom, hogy van olyan köztetek, aki azt gondolja, hogy ő jó úton halad, igazából abban a tudatban van, hogy ő pénzt keres (vezetsz excelt a sok számlaváltás között?) mert részben ebből írtam a diplomamunkámat, de sajnos el kell keserítselek a piacon kereskedő magánkereskedők 40%-a azt gondolja, hogy ő keres, pedig masszívan veszteséges :)
Egyik legjobb esetben 0-s vagy.

Persze mindenki ismer valakit, aki állítólag 100.000 eurós számlán meg 10.000 eurós számlán havi 50%-ot keres. Láttad már a saját szemeddel? Tudod hol lakik? Tisztában vagy az előtte fennálló anyagi helyzetével? Ebből él vagy csak hobbi? Nem mindegy ám! Dzsudzsák is bement a kaszinóba és keresett 30 millát egy éjszaka alatt. Nem ebből él, és nem ettől lett gazdag.

Mindentől függetlenül biztosan lehet ebből élni, talán még gazdagodni is, de tényleg nagyon csekély az esélyed rá.. Én azt javaslom, hogy tanulj a "haladóktól" mert technikailag sokat tudnak, még ha nem is tudnak pénzt keresni, felesleges tanfolyamokra járni, lehet robotokkal is ismerkedni, de ne áldozd rá az éves jövedelmed jelentős részét! A remény jó dolog, mert feldobja a mindennapjaidat, de ennek megfelelően is kezeld pénzügyileg, ne áldozz rá túl sokat. Ha véletlen te vagy a sok/1, akkor arra idővel úgyis rájössz, nem kell szétvásárolni magad."

Számtalan forex vélemény létezhet. Én azt láttam magam körül az elmúlt pár év alatt, hogy sokkal többen adták fel, és hagyták abba, mint ahányan ebből komoly pénzt láttak volna. Szinte minden szinten a lehúzás megy, az oktatások, a brókerek, a szignálszolgáltatások, a számlakezelések és a robotok terén. Alig találni tartósan nyereségesen kereskedő trédert.

Írhatnék cukormázas reklámszövegeket, mint a többiek. Ígérhetnék nagyobbat, olcsóbban, könnyebben, de tudom, hogy nem ez az igazság. Valójában csak az igazán kitartóak tanulnak meg végül önállóan kereskedni. Ők lesznek az 1 a 100-ból, akik hajlandóak beletenni a munkát, készek tanulni, és küzdeni. Nem a könnyebb és rövidebb utat keresik, a csodaszert, amit pirulában be lehet venni.

Sok sikert mindenkinek!

Megjelent: 729 alkalommal Utoljára frissítve: 2016. október 25., kedd 21:27

7 hozzászólás

  • Hozzászólás hivatkozás Berta Tamás 2016. október 26., szerda 00:47 Írta: Berta Tamás

    A cikkben említve vannak olyan emberek, akik pénzért oktatnak.
    Csak a legutóbbit írnám le.
    Egy közismert személy propagál egy technikát, sőt pénzért árulja.
    A technikát leprogramoztam magamnak, tehát jól ismerem.
    A honlapján, illetve a videón is egy kis hiba van.
    Erre a hibára merészeltem rákérdezni, persze a válasz ismét csak a hiba megerősítése volt, de úgy mintha
    nem is értené miről van szó. Erre levezettem charttal illusztrálva mire gondolok, és udvariasan apró tévedésnek tituláltam dolgot, amit javítani kellene, főleg a hitelesség érdekében. Erre válaszra sem méltatott. Pedig az igazság az, hogy azért a kis hibáért nagyon megfizet aki alkalmazza úgy. Mivel erősen kozmetikázza a valóságot. Ezt még csak nem is említettem neki, de bizonyosan tudja, hogy ha kijavítaná eladhatatlan lenne a technika. Lehet, hogy egy üzleti lehetőséggel kevesebb lenne számára, de hiteles maradhatott volna. Így sajnos nálam nem az. Pedig tanultam tőle is egy jó pár dolgot, igaz nem pénzért.

    Jelentés
  • Hozzászólás hivatkozás Berta Tamás 2016. október 26., szerda 00:23 Írta: Berta Tamás

    Az igaz, hogy a market maker cégek játszanak a másik oldalon és nem engedik nyerni azt sem aki már véletlenül nyerő lenne. Ez saját tapasztalatom, ezért hagytam ott a cikkben említett futballcsapat támogatót.
    Nyilván most olyan cégnél próbálok szerencsét, aki hivatalosan nem Mm. Aztán az igazságot ki tudja?
    Az viszont bizonyos, hogy a valódi tőzsde nem azonos a brókerek által létrehozott mesterséges kereskedéssel. Az is bizonyos, hogy a nem Mm piacon sokkal nagyobb pénzek mozognak. És annak működnie kell, a brókercégek megidőről időre bezárnak, mikor már eleget loptak és fogy a kuncsaft.
    Tehát kb. egyetértünk.

    Jelentés
  • Hozzászólás hivatkozás Dankó Zoltán 2016. október 25., kedd 21:25 Írta: Dankó Zoltán

    A forex brókerek marketing gépezete nyeli a pénzt. Rengeteget kell reklámozni, hogy legyenek új befizetők. Pl. egy Google Adwords bannerre való kattintásért én kapok 100-900 Ft körüli összeget. Egy kattintás, ami a látogatót elviszi a bróker landing oldalára, ahol vagy regisztrál vagy nem, vagy fizet be pénzt, vagy nem.
    Bináris opciós cégek hajlandóak az új ügyfél befizetésének 10-30%-át azonnal kifizetni az ügynöknek, aki beterelte a szerencsétlent. Ide megy el a pénz jelentős része, nem valaki más megnyeri, és forexezik vele tovább.
    Nincs pontos statisztika arról, mennyi a nyerő. Azt látom, ha valaki nyerőbe fordul, azt akadályozzák minden eszközzel, végül eltanácsolják. Ez a kispénzű spekulánsoknak kínált MT4-es forex környezet.
    Aki nyerő. előbb-utóbb a szabályozott piacra megy, ha összejött rá a kellő tőkéje.

    Jelentés
  • Hozzászólás hivatkozás Berta Tamás 2016. október 25., kedd 20:47 Írta: Berta Tamás

    És még valami:
    Nem tudja eldönteni az ember, hogy ki a hiteles, hová mehetne tanulni. Én csak saccolom, hogy egy kezemen meg tudnám számolni. Ezért nem is megyek tanfolyamra. Viszont amit csak lehet el lessek az Interneten keresztül, és egy csomó dolgot kipróbálok, számítgatok. Rengeteg idő, és senki nem csinálja meg helyettem. Valamint mindenkinek a saját fejét kell a falba vernie, hogy megtanulja hogyan koppan. Ez akkor is igaz, ha szerencsés és jó szakember oktatja.

    Jelentés
  • Hozzászólás hivatkozás Berta Tamás 2016. október 25., kedd 20:39 Írta: Berta Tamás

    Sziasztok!
    Én is egyetértek a cikkel, de nem abban hogy nincs nyereséges kereskedő.
    Igaz én sem találkoztam olyannal, de mivel van veszteséges, ezért azt a pénzt valaki csak el teszi, még ha a brókereket hozzávesszük akkor is. Egyébként összeomlana a rendszer, hiszen a tartós veszteség megakadályozza a tevékenység folytatását. Ha mindenki veszteséges lenne, akkor mindenki kihullana előbb utóbb. A tőzsde pedig nem egy-két és nem tíz- húsz éve megy.
    A többivel egyetértek.

    Jelentés
  • Hozzászólás hivatkozás Lajos Zong 2016. október 24., hétfő 21:54 Írta: Lajos Zong

    100%-ban egyet értek a cikkel. Én még nem találkoztam nyereségesen kereskedő forexessel, pedig lassan 10 éve próbálkozom. Szóval mindenki fontolja meg mibe vágja a fejszéjét.

    Jelentés
  • Hozzászólás hivatkozás Dankó Zoltán 2016. október 24., hétfő 16:18 Írta: Dankó Zoltán

    Az idézeteknek zöld színt adtam, hogy jobban elkülönüljön mi az én véleményem, és mi az idézett vélemény.
    Köszönöm az aggódó üzeneteket, de nincs semmi bajom, jól vagyok.
    A legviccesebb mégis a bróker ismerősöm volt, aki felhívott és azt mondta:
    -Zoli! Ilyet nem szabad leírni! Akkor ki fog veszteni? :D

    Jelentés
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Keresés

Forex Tester 2

Manuális kereskedések szimulálására, és a különféle kereskedési stratégiák professzionális tesztelése alkalmas program. Vásárlás...

forextester2

Idézet

"Nem azok vagyunk, akiknek az emberek látni szeretnének. Azok vagyunk, akik lenni akarunk. Mindig könnyű másokat hibáztatni. Egész életedben hibáztathatod a világot, de a sikereid és a kudarcaid a te felelősséged."

Paulo Coelho

Reklám